درخشش دانش آموزان گیلان در جشنواره ملی مدرسه انقلاب
کد خبر: 3843575
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

درخشش دانش آموزان گیلان در جشنواره ملی مدرسه انقلاب

گروه اجتماعی - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از درخشش اعضای انجمن های اسلامی استان در جشنواره ملی مدرسه انقلاب خبر داد.

مهیار فتحی پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان این خبر اظهار کرد: با پایان داوری آثار جشنواره توسط دبیرخانه، نفرات برتر کشوری در بخش برادران و خواهران معرفی گردیدند که سهم گیلان 4 رتبه برتر بود.

وی افزود: در بخش های عمومی و ویژه نمایشگاه های منتخب مرکز استان، انجمن اسلامی دبیرستان شهید بهشتی رشت با کسب به ترتیب 299 و 199 امتیاز رتبه سوم را کسب کرد.

فتحی پور افزود: در بخش های عمومی و ویژه نمایشگاه های منتخب شهرستان های استان نیز، انجمن اسلامی دبیرستان خاتم الانبیاء(ص) تالش با کسب 288 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد. همچنین نمایشگاه این مدرسه در بخش ویژه با 186 امتیاز سوم شد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به اینکه هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سال تحصیلی 97-98 و همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها، انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتارسازی و تجربه آفرینی بود.

انتهای پیام

captcha