برگزاری همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در گیلان
کد خبر: 3842573
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

برگزاری همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در گیلان

گروه اجتماعی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از برگزاری همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در آستانه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همایش مذکور 30 شهریورماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عموم استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی متعالی بوده و در نگاه دینی ما از بالاترین ارزش‌ها به شمار می‌رود، اظهار کرد: امروز برخی از جوانان از دفاع مقدس شناخت درستی ندارند که باید با ایجاد فضاهای فرهنگی و معرفی کتاب‌های ارزشمند آنان را با این موضوعات بیشتر آشنا کنیم.

وی از برگزاری همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در آستانه هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در زیباکنار گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه همایش مذکور ساعت 9 صبح روز شنبه، 30 شهریورماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای برگزار می‌شود، گفت: در این همایش از سرداران و فرماندهان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل خواهد شد.

کرمی معرفی کتاب‌های «رقص روی یک پا» و «هستی» در حوزه کودک و نوجوان، نمایشنامه‌خوانی در حوزه دفاع مقدس و خاطره‌گویی فرماندهان دفاع مقدس را از دیگر بخش‌های همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» دانست.

انتهای پیام

captcha