جذب ۲۵۰ حامی ایتام در ایام شهادت امام حسین(ع)
کد خبر: 3842244
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

جذب ۲۵۰ حامی ایتام در ایام شهادت امام حسین(ع)

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد گیلان از جذب ۲۵۰ حامی در ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش خبر داد و گفت: این نیکوکاران حمایت حدود ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین را به عهده گرفتند.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان در گفت وگو با ایکنا، با تأکید بر اهمیت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۶۶۳ یتیم با ۱۳ هزار و ۳۳۰ حامی و چهار هزار و ۵۵۱ فرزند محسنین با ۶ هزار و ۲۴۵ حامی تحت پوشش این نهاد هستند.

وی با اشاره به کمک‌های مادی و معنوی حامیان و نیکوکاران از ایتام و فرزندان محسنین در طول سال، افزود: برخی از مناسبت‌ها مانند ماه مبارک رمضان، ایام شهادت حضرت امام حسین(ع)، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها و مناسبت‌های دیگر ملی و مذهبی حضور پررنگ‌تر نیکوکاران را به‌دنبال دارد که همواره قدردان این حضور هستیم و خواهیم بود.

اهرابی از جذب ۲۵۰ حامی در ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش خبر داد و گفت: این نیکوکاران حمایت حدود ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین را به عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد تجلی اخلاق‌مداری نیکوکاران را در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد و ادامه داد: حامیان همواره برای بهبود کیفیت زندگی فرزندان یتیم و محسنین تلاش کرده‌اند و این تلاش‌ها برای تأمین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، مسکن و دیگر ملزومات ضروری زندگی آن‌ها پررنگ‌تر بوده است.

وی توزیع سبد غذایی در قالب اطعام ایتام و محسنین را از دیگر اقدامات حامیان و نیکوکاران در ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) برشمرد و گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، بسیاری از نیکوکاران و حامیان سبدهای تحصیلی برای کمک به تحصیل ایتام و محسنین اهدا می‌کنند.

اهرابی بیان کرد: اجرای طرح شوق زیارت برای ایتام و محسنین از دیگر اقدامات کمیته امداد است که با مشارکت و کمک خیران به مشهد و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

یادآور می‌شود، نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند.

انتهای پیام

captcha