رشد ۱۷ درصدی ازدواج در بافق
کد خبر: 3842188
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

رشد ۱۷ درصدی ازدواج در بافق

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بافق گفت: در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، آمار ازدواج ۱۷ درصد افزایش، ولادت ۲۰ درصد کاهش و وفات نیز در حدود ۳۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رشد 17 درصدی ازدواجبه گزارش ایکنا از یزد، محمود کریمیان، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بافق، روز گذشته، 23 شهریورماه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال بافق به گزارشی از آمار چهار رویداد ازدواج، ولادت، طلاق و وفات در شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، آمار ازدواج 17 درصد افزایش، ولادت 20 درصد کاهش و وفات نیز در حدود 38 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کریمیان افزود: با توجه به نبود دفترخانه طلاق در بافق، آمار طلاق شهرستان در دسترس نیست.

وی همچنین با بیان اینکه در این پنج ماه مهدی یار و فاطمه دو اسم فرزند پسر و دختر بیشترین فراوانی نامگذاری در بین بافقی‌ها را داشته است ادامه داد: مهدی یار، حسین، ابوالفضل، علی و امیرعلی برای فرزندان پسر و فاطمه، یسنا، زینب، حلما و ملیکا نیز برای فرزندان دختر پنج اسمی است که بیشترین فراوانی را داشته‌اند.

رئیس اداره ثبت احوال بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تعویض کارت ملی گفت: از اول خردادماه امسال کارت ملی قدیمی از اعتبار ساقط شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفتر پیشخوان میدان 14 معصوم(ع) درخواست صدور کارت ملی هوشمند خود را ثبت نمایند.

کریمیان بیان کرد: تا زمان صدور کارت ملی هوشمند دریافت خدمات با ارائه کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان و تاریخ تولد انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha