کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
کد خبر: 3842187
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مردم نیکوکار استان یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان در پنج ماهه نخست سال صدقه پرداخت کردند.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، ۲۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: پرداخت صدقه به‌‌عنوان یکی از راه‌های توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع‌‌دوست استان یک میلیارد و 223 میلیون تومان در پنج ‌ماهه سال جاری صدقه پرداخت کرده‌‌اند، افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: کمیته امداد به‌‌منظور یاری‌ رساندن به اقشار نیازمند جامعه و توسعه مشارکت‌‌های مردمی طرح‌‌ها و برنامه‌‌های متفاوتی در طول سال در برنامه کاری خود دارد.

مبشری بیان کرد: علاوه بر صندوق‌های صدقات، شماره گیری #2*074*8877* از طریق تلفن همراه برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل به‌‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت صدقات است.

وی در خصوص هزینه‌کرد صدقات جمع‌‌آوری‌ شده مردم در این نهاد، گفت: صدقات در زمینه‌های ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌‌الحسنه مددجویان هزینه می‌‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌‌های صدقات کمیته امداد در استان، ابراز کرد: افزایش درآمد، جلوگیری از سوء استفاده‌‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی، هزینه‌کرد بسیار سریع صدقات برای نیازمندان و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از مهم‌‌ترین مزیت‌‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

مبشری یادآور شد: از مردم نوع‌‌دوست استان دعوت می‌‌کنیم تا با شرکت در طرح‌‌ها و برنامه‌‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌ رساندن به نیازمندان حمایت کنند.

انتهای پیام

captcha