معافیت حافظان کل قرآن از آزمون کتبی ورودی حوزه علمیه
کد خبر: 3836529
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

معافیت حافظان کل قرآن از آزمون کتبی ورودی حوزه علمیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست حوزه علمیه خواهران فاطمیه بندرانزلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزوی، گفت: حافظان کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با ارائه مدرک رسمی از آزمون کتبی ورودی حوزه علمیه معاف هستند.

زهرا ارسونی، سرپرست حوزه علمیه خواهران فاطمیه بندرانزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، به آغاز ثبت‌نام این مدرسه علمیه اشاره و اظهار کرد: این حوزه علمیه با هدف تربيت كارشناسان مذهبی، مشاوران مذهبی و مبلغان كارآمد و آماده‌سازی استعدادهای برتر برای تحصيل در مقاطع تحصيلی بالاتر، از خواهران برای تحصيل در مقطع سطح دو(معادل کارشناسی) به‌صورت ناپیوسته دعوت به ثبت‌نام می‏‌كند.

وی با اشاره به اینکه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر در هر رده سنی می‌توانند در حوزه علمیه خواهران بندرانزلی ثبت‌نام کنند، افزود: متقاضیان بعد از موفقیت در تمامی مراحل گزینش شامل آزمون، مصاحبه و تحقیق به‌عنوان طلبه در حوزه علمیه خواهران مشغول تحصیل خواهند شد.

ارسونی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند در کلاس‌های آمادگی آزمون که در مکان حوزه برگزار می‌شود شرکت کنند، متذکر شد: حافظان کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با ارائه مدرک رسمی از آزمون کتبی معاف هستند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران فاطمیه بندرانزلی با تأکید بر اینکه آزمون ورودی 7 شهریورماه 98 برگزار می‌شود، گفت: بعد از کسب حد نصاب امتیاز در آزمون ورودی، مصاحبه‌ای به‌منظور سنجش صلاحیت‌های عمومی، توانایی ذهنی، علایق و انگیزه‌های داوطلبان، انجام می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دو صورت اینترنتی (از طریق نشانی paziresh.whc.ir) و حضوری با مراجعه به مدرسه علمیه فاطمیه بندرانزلی واقع در ساحل قو، گلستان پنج در روزهای دوشنبه و چهارشنبه اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha