راه‌یابی منتخبان طرح سفیران حجاب به «شادمانه حجاب»
کد خبر: 3829665
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

راه‌یابی منتخبان طرح سفیران حجاب به «شادمانه حجاب»

گروه فرهنگی ــ معاون شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان از برگزاری کلاس‌های آموزشی حجاب ویژه مدارس دخترانه خبر داد و گفت: سی نفر از منتخبان طرح سفیران حجاب در دوره «شادمانه حجاب» شرکت می‌کنند.

راه‌یابی منتخبین طرح سفیران حجاب در «شادمانه حجاب»محمدحسین آهن‌چی، مسئول روابط عمومی شورای فرهنگ قرآنی بنیاد قرآن استان همدان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همایش‌ «سفیران حجاب» ویژه مدارس دخترانه متوسطه اول در ناحیه دو همدان در طول سال تحصیلی برگزار شد.

وی اضافه کرد: دختران در مقطع متوسطه در بلوغ فکری گاهی دچار شبهه در بحث عفاف و حجاب می‌شوند این طرح در سطح استان به جهت ترویج حجاب و امر به معروف برگزار شد.

آهن‌چی ادامه داد: در این طرح ۱۳۰ نفر از دانش‌آموز حضور داشتند که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی حجاب و شرکت در مسابقه نهایی ۳۰ نفر به‌عنوان برگزیده در طرح «شادمانه حجاب» شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دوره «شادمانه حجاب» از اواسط مرداد‌ماه آغاز و تا اواخر مرداد ادامه خواهد داشت، بیان کرد: دانش‌آموزن بعد از گذرندان این دوره به‌عنوان سفیران حجاب در مدارس خودشان مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی افزود: این دوره، صبح‌ها در یکی از مدارس دخترانه ناحیه دو همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha