پویش بهزیستی استان مرکزی جهت کمک به سیل‌زدگان خوزستان
کد خبر: 3829635
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

پویش بهزیستی استان مرکزی جهت کمک به سیل‌زدگان خوزستان

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به آغاز پویش «جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده» گفت: هدف این پویش جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای سیل‌‌زدگان استان خوزستان است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، احمد حاج‌دایی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به آغاز پویش «جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده» گفت: هدف این پویش جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای سیل‌ زدگان استان خوزستان است.

حاج‌دایی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه نباید سیل‌زدگان را فراموش کرد به همین دلیل این پویش از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است و با اجرای پویش اشاره شده و جمع‌آوری مبالغ کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال خریداری خواهد شد.

وی یادآور شد: بر این اساس هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی از طریق درگاه اینترنتی کمک خود را اهدا کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این کار خیر و خدا‌پسندانه می‌توانند هدایای نقدی و غیر‌نقدی خود را از طریق نرم‌افزار سکه سامانه کیف همراه با شماره گیری #5*5*741*، شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی بانک ملی 2173455204003، دستگاه‌های خود پرداز کلیه بانک‌ها و جهت کمک‌های غیر‌نقدی با شماره 32231200 تماس حاصل فرمایند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: طرح صدقه تلفنی به شماره 7728 یکی دیگر از راه‌های کمک به نیازمندان است که علاقمندان می‌توانند با این شماره‌ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha