اقتدار دریایی ایران در تنگه هرمز زیر ذره بین بحث روز
کد خبر: 3829598
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

اقتدار دریایی ایران در تنگه هرمز زیر ذره بین بحث روز

گروه هنر ــ برنامه بحث روز، این هفته گروه سیاسی رادیو ایران به بررسی ابعاد گوناگون توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز می‌پردازد.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو ایران، با توجه به بازتاب گسترده توقیف غیرقانونی نفتکش حامل نفت ایران توسط دزدان دریایی انگلیس و نیز توقیف نفتکش متخلف انگلیسی به وسیله نیرو‌های منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رسانه‌های جهان و نیز حضور محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در اجلاس اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل و سفر ایشان به کشور‌های ونزوئلا و نیکاراگوئه، برنامه این هفته «بحث روز» رادیو ایران با حضور رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان و سید رضا طباطبایی، کارشناس ارشد وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در مکزیک و بولیوی، ابعاد این تحولات را بررسی می‌کند.
گفتنی است، برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران، در نیمه نخست سال چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱:۵۵ تا ۱۲/۴۰ دقیقه به روی آنتن رادیو ایران می‌رود.
مخاطبان این برنامه می‌توانند نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران مطرح کنند.

انتهای پیام

captcha