۹۸ برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند
کد خبر: 3829589
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

۹۸ برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: به ٩٨ نفر از برگزیدگان حائز نمره‌های قبولی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به قید قرعه جوائز نقدی اعطا شد.

98 برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان‌جنوبی تجلیل شدندمحمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور، اسفندماه ٩٧ با همکاری مشترک سازمان اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون 6700 نفر از استان شرکت کردند و تمام افرادی که نمره‌های ۷۰ به بالا را کسب کرده‌اند، پذیرفته شده‌اند، اما این جوایز نقدی به قید قرعه به برگزیدگان اهدا شده است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در خراسان‌جنوبی به ٩٨ نفر از برگزیدگان حائز نمره‌های قبولی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به قید قرعه جوائز نقدی اعطا شد.

جعفری ادامه داد: از این تعداد ٣٥ نفر مربوط به شهرستان بیرجند هستند که مبلغ هدیه به حساب آنان واریز و ٦٣ نفر از دیگر شهرستان‌های استان هستند که طی چند روز آینده هدیه خود را در مراسم نماز جمعه شهرستان در قالب کارت هدیه دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این جوایز شامل هدیه نقدی یک میلیون تومانی، ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۰۰ هزار تومانی است، اظهار کرد: برگزیدگان حائز نمره‌های ۹۵ تا ۱۰۰ می‌توانند با مراجعه به درگاه قرآن و عترت به نشانی ghorunedu.ir علاوه بر دریافت گواهینامه آزمون لوح تقدیر خود را نیز دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha