بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت پیگیری شود
کد خبر: 3829174
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت پیگیری شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گام اول انقلاب طی شده و باید گام بعدی انقلاب هم بهتر از دوره قبل برنامه‌ریزی و کار شود.

بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت بیشتری پیگیری و اجرا شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دوشنبه، 31 تیرماه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: جوان‌گرایی موضوعی است که مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم تأکید کردند.
وی به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم در فعالیت‌های شبکه تبلیغ تأکید کرد و گفت: گام اول انقلاب طی شده و باید گام بعدی انقلاب هم بهتر از گام اول انقلاب طی شود. باید در گام دوم انقلاب گام‌های بهتری با تلاش و جهاد شبانه‌روزی برداشته شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب به شهیدان گرانقدر و خانواده‌های آن‌ها مدیون است، بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه باید به گونه‌ای اقدام کرد که شرمنده خانواده شهدا نباشیم، چرا که ما بدهکار امام و شهدا هستیم و باید برای مجد و عظمت اسلام ناب محمدی تلاش بیشتری داشته باشیم.
قمی به خدمت به مردم و جلب رضایت اقشار مختلف و مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: امروز به جایی رسیده‌ایم که با اقتدار پهپاد متجاوز به حریم هوایی کشور را سرنگون و نفتکش انگلستان هم توقیف می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم حراست و پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما از روز پیروزی انقلاب اسلامی به این عزت و افتخار رسیده‌ایم پس باید قدردان این موقعیتی که داریم باشیم و از آن حراست و حفاظت کنیم.
انتهای پیام
captcha