راهیان نور منجر به استحکام نظام اسلامی شود
کد خبر: 3826213
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

راهیان نور منجر به استحکام نظام اسلامی شود

گروه اجتماعی - فرماندار فومن با بیان اینکه راهیان نور باید منجر به استحکام نظام اسلامی شود، عنوان کرد: از هرگونه تشتت و اختلاف دوری کنیم، زیرا دفاع مقدس جای تسویه حساب شخصی و جناحی نیست.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمود قاسم‌نژاد،‌ فرماندار شهرستان فومن امروز،‌ 19 تیرماه در جلسه ستاد راهیان نور،‌ با بیان اینکه اقشار مختلف مردم جهت آشنایی بیشتر با ارزش‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند، یادآور شد: راهیان نور برنامه راهبردی کشور است و خیل بسیاری از مشتاقان با حضور در مناطق عملیاتی هشت‌سال دقاع مقدس ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس عطر و بوی شهدا را بهتر احساس می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و افزایش روحیه ایثار و مقاومت در بین جوانان با توجه به شرایط فعلی کشور، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب نیز همواره بر استمرار اعزام کاروان‌های راهیان نور در جهت تقویت روحیه مقاومت و حفاظت از مرزها و کیان نظام تاکید داشته‌اند.

فرماندار فومن پشتیبانی از کاروان راهیان نور را ضروری خواند و گفت: باید شرایط مناسبی در زمینه اسکان، تغذیه و حمل و نقل برای این عزیزان فراهم شود.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی سبب افزایش روحیه دفاع در بین جوانان و اقشار مختلف مردم می‌شود، تصریح کرد:‌ شهدا وابسته به هیچ قشر و گروه خاصی نیستند و در دوران جنگ تحمیلی همه اقشار مردم با تفکرات مختلف در کنار هم از مهین خویش دفاع کردند.

وی با بیان اینکه اینگونه راهیان نور باید منجر به استحکام نظام اسلامی شود، عنوان کرد: از هرگونه تشتت و اختلاف دوری کنیم، زیرا دفاع مقدس جای تسویه حساب شخصی و جناحی نیست.

فرماندار فومن همچنین بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از اعزام کاروان راهیان نور تاکید کرد و متذکر شد: چهار دستگاه اتوبوس و 180 زائر پنجم مردادماه سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ جانباز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن نیز، با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی در افزایش روحیه معنوی تاثیرگذار است، افزود: اگرچه با مشکلات شدید اقتصادی مواجه هستیم، اما حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی اولویت نظام است و باید برای آن هزینه شود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ ارزش‌ها یک اقدام فراملی است، یادآور شد: پیشنهاد می‌شود که مسئولان شهرستان فومن نیز در مناطق عملیاتی حضور یابند و لذا امیدواریم همه ما رهرو واقعی راه شهدا باشیم.

فرمانده سپاه فومن نظام اسلامی را برگرفته از ایثارگری شهدا دانست و گفت: بی‌تردید تقویت روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی سبب پایداری در برابر دشمنان می‌شود.

جانباز با بیان اینکه پس از انهدام پهباد آمریکایی توسط سپاه، دشمنان در برابر عظمت ملت ایران دچار سردرگمی شده‌اند، اظهار کرد: فشارها سبب افزایش همبستگی ملی و خنثی‌سازی تهدیدات شده است.

وی اعزام کاروان‌های راهیان نور را یک کار جمعی دانست که همه دستگاه‌ها در آن نقش دارند و تعلق به نهاد خاصی ندارد و افزود: دعوت‌کننده زائران به مناطق جنگی جنوب کشور خود شهدا هستند.

انتهای پیام

captcha