وجود یک‌هزار بقعه متبرکه و امامزاده در گیلان
کد خبر: 3825586
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

وجود یک‌هزار بقعه متبرکه و امامزاده در گیلان

گروه اجتماعی - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان به دلدادگی مردم گیلان به اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: گیلانی‌ها ولایتمدار هستند و حدود یک‌هزار بقعه متبرکه و امامزاده در این استان وجود دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 17 تیرماه با خدام آستان قدس رضوی که همزمان با دهه کرامت در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در استان حضور یافتند، دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در این دیدار، ضمن خوش‌آمدگویی به خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، اظهار کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان همواره با روی گشاده پذیرای میهمانان است.

وی به دلدادگی مردم گیلان به اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: گیلانی‌ها ولایتمدار هستند و حدود یک‌هزار بقعه متبرکه و امامزاده در این استان وجود دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به عشق و ارادت ویژه مردم گیلان به امام رضا(ع)، بیان کرد: امامزادگان مانند نگینی در طبیعت خدادادی گیلان می‌درخشند و ملجا و پناهگاه مردم هستند.

به گزارش ایکنا، کاروان «زیر سایه خورشید» با هدف ترویج معارف امام رضا(ع) و سبک زندگی رضوی، دیدار با علما و بزرگان شهرها و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و همچنین اتصال قلوب مومنین و شیعیان به حرم رضوی(ع) همزمان با دهه کرامت به استان‌های مختلف سفر می‌کنند.

انتهای پیام

captcha