برنامه‌های کانون جوانان رضوی گیلان خانواده‌محور است
کد خبر: 3825437
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

برنامه‌های کانون جوانان رضوی گیلان خانواده‌محور است

گروه اجتماعی ــ مسئول کانون جوانان رضوی گیلان فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی این مجموعه را خانواده‌محور دانست و اظهار کرد:‌ شرط عضوگیری در این مجموعه حضور خانواده‌ها به همراه فرزندشان در برنامه‌هاست.

اسحاق معبودمژدهی، مسئول کانون جوانان رضوی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه کانون جوانان رضوی مجموعه‌ای مردمی، سازمان‌یافته و مستقل است، اظهار کرد: کانون جوانان رضوی از سال 1381 فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کانون جوانان رضوی در قالب کارگروه «زیر سایه خورشید» با آستان قدس رضوی همکاری می‌کند،‌ افزود: اعضای کانون جوانان رضوی به عنوان خادم‌یار از برنامه‌های آستان قدس رضوی حمایت می‌کنند.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از برگزاری جشنواره تابستانی «نوجوان همه‌فن حریف» خبر داد و عنوان کرد:‌ کانون جوانان رضوی یک مجموعه تربیتی برای جوانان و نوجوانان است و لذا سعی کردیم آموزه‌هایی را به بچه‌ها منتقل کنیم که در مدرسه یاد نمی‌دهند.

معبودمژدهی با اشاره به فعالیت 20 کارگاه در جشنواره تابستانی «نوجوان همه‌فن حریف»، خاطرنشان کرد:‌ می‌خواهیم بچه‌ها از زندگی ماشینی و موبایلی جدا شوند و مهارت کسب کنند.

وی با بیان اینکه محوطه پنج‌هزار و 700 مترمربعی کانون جوانان رضوی گیلان توسط خیرین خریداری و تجهیز شده است، تصریح کرد:‌ در حال حاضر بیش از چهارهزار نفر به همراه خانواده عضو داریم. 400 خانواده نیز عضو دائم این مجموعه در طول سال هستند.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از حضور 150 نیروی کادر و مربی خبر داد و یادآور شد:‌ مربیان با نونهالان و نوجوانان در ارتباط هستند.

معبودمژدهی فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی کانون جوانان رضوی را خانواده‌محور دانست و افزود:‌ شرط عضوگیری در این مجموعه حضور خانواده‌ها به همراه فرزندشان در برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه مجموعه کانون جوانان رضوی گیلان برای کار تربیتی و پرورشی وقف شده است، اظهار کرد:‌ کانون جوانان رضوی طی سال‌های 96 و 97 مجموعه برتر تربیتی کشور در ایده‌پردازی فرهنگی شد.

این فعال فرهنگی از برگزاری پنج‌هزار مسابقه کتابخوانی برای 24 هزار نفر تنها در شهر رشت خبر داد و متذکر شد:‌ از این تعداد 450 برگزیده این مسابقات را به مشهد بردیم.

انتهای پیام

captcha