اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌های دولت است
کد خبر: 3824518
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌های دولت است

گروه اجتماعی - سرپرست استانداری گیلان ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: شهیدان انصاری و نورانی به سبب سختکوشی، مردم‌داری، اخلاق‌مداری و تعهد همواره الگو هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ ارسلان زارع،‌ سرپرست استانداری گیلان امروز،‌ 13 تیرماه در مراسم بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی و 257 شهید کارمند گیلان که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی، معاون عمرانی وی را نماد فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد:‌ ایثار و شهادت نه تنها به عنوان یک ارزش، بلکه به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی قرار دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را مایه مباهات دانست و افزود:‌ اگر یک انسان یا یک جامعه به این فرهنگ غنی دست یابد می‌تواند دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

سرپرست استانداری گیلان انقلاب اسلامی ایران و استمرار اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران دانست و یادآور شد:‌ شهیدان انصاری و نورانی به سبب سختکوشی، مردم‌داری، اخلاق‌مداری و تعهد همواره الگویی برای مردمان و مدیران جامعه اسلامی در دوران حیات خود و پس از شهادت بوده و خواهند بود.

زارع بزرگداشت مقام شهدا را نشان‌دهنده توجه جامعه به سیره شدا دانست و خاطرنشان کرد: آنچه که موجب شده تا دوره کوتاه خدمت این دو شهید والامقام در گیلان و کشور مانا باشد ایمان، تعهد، تقوا و مردمی بودن آنان است.

وی ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد:‌ برگزاری یادواره یادواره شهیدان انصاری و نورانی و 257 شهید کارمند استان گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

انتهای پیام

captcha