31 مرکز فرهنگی و هنری در گیلان زیر نظر کانون پرورش فکری فعالیت دارند
کد خبر: 3824438
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

31 مرکز فرهنگی و هنری در گیلان زیر نظر کانون پرورش فکری فعالیت دارند

گروه اجتماعی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه 31 مرکز فرهنگی و هنری در استان زیر نظر کانون فعالیت دارند، گفت: فعالیت‌هایی در مراکز سیار وابسته به کانون پرورش فکری برای برقراری عدالت فرهنگی و اجتماعی در روستاها و مناطق کم برخوردار شهری نیز انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان امروز 13 تیرماه در آیین افتتاح طرح نشاط معنوی که در شبستان آستان خواهر امام رشت برگزار شد، با اشاره به برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پر کردن اوقات فراغت، اظهار کرد: برنامه‌های کانون معطوف به تابستان نیست و در طول سال برای پر کردن اوقاف فراغت کودکان و نوجوانان برنامه ریزی داریم.

وی با بیان اینکه 31 مرکز فرهنگی و هنری در استان گیلان زیر نظر کانون پرورش فکری فعالیت دارند، افزود: نگاهی که امروز بر این مجموعه حاکم است نگاه ولایی بوده و فرصتی است برای اینکه از این نگاه جامعه هدف کودک و نوجوان را راهبری کنیم.

ضیایی گفت: فعالیت‌هایی در مراکز سیار وابسته به کانون پرورش فکری برای برقراری عدالت فرهنگی و اجتماعی در روستاها و مناطق کم برخوردار شهری نیز انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: برنامه‌های تابستان امسال کانون پرورش فکری با محوریت کتاب و مهارت‌های زندگی انجام می‌شود که می‌توان به پویش «فصل گرم کتاب» امسال هم مانند سال گذشته در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها برگزار می‌شود، اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha