اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۸ بقعه شهرستان رشت
کد خبر: 3823564
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۸ بقعه شهرستان رشت

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۸ بقعه متبرکه این شهرستان با هدف غنی‌سازی اوقاف فراغت دانش آموزان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در ۲۸ بقعه متبرکه شهرستان رشت در حال برگزاری است.

وی افزود: در قالب این طرح که تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت، اردوهای یک روزه برپا شده و در قالب این اردوها، معارف و احکام دین را به دانش‌آموزان تعلیم داده می شود و همچنین مسابقات قرآنی و ورزشی برگزار می‌کنیم.

رئیس اداره اوقاف رشت بیان کرد: اجرای این طرح با کمک مبلغان، روحانیان و افراد فرهنگی بومی و اعزامی و اساتید و همچنین با مشارکت آموزش و پرورش، بسیج و کانون های مساجد برگزار می شود.

کریمی در‌خصوص اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه به مواردی همچون جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه، تعامل و مشارکت با نهادهای فرهنگی و ترویج معارف اسلامی و غنی ساختن اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha