شناسایی 2 شهید گیلانی از طریق آزمایش «DNA»
کد خبر: 3822781
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

شناسایی 2 شهید گیلانی از طریق آزمایش «DNA»

گروه اجتماعی - سخنگوی سپاه قدس گیلان از شناسایی دو شهید تازه تفحص شده گیلانی از طریق آزمایش دی.ان.ای خبر داد و گفت:‌ شنبه هفته آینده مراسم تشییع در شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ روح‌الله پوراسماعیلی، سخنگوی سپاه قدس استان گیلان امروز،‌ 5 تیرماه در جمع خبرنگاران از شناسایی دو شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد و اظهار کرد: اولین شهید گروهبان سوم وظیفه «محمد حسین‌نژاد دریاکناری» 21 ساله اهل لنگرود است که 22 تیرماه سال 1361 در شلمچه به شهادت رسیده بود و با آزمایش دی.ان.ای تعیین هویت شد.

وی شهید دوم شناسایی شده را «حسین رستمی روشن» دانست و افزود: این شهید 23 ساله اهل رودسر است که 7 اسفندماه سال 1362 در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیکر مطهر این دو شهید دفاع مقدس راس ساعت 10 صبح روز شنبه،‌ 8 تیرماه 98 هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از سپاه ناحیه مرکزی رشت تا میدان فرهنگ این رشت تشییع می‌شود، گفت: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار نیز همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در لنگرود و رودسر برگزار خواهد شد.

پوراسماعیلی از تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک دو شهید تازه تفحص شده گیلانی راس ساعت 9 صبح روز یکشنبه،‌ 9 تیرماه 98 در لنگرود و رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: شب گذشته خبر پیدا شدن پیکر شهیدان محمد حسین‌نژاد دریاکناری و حسین رستمی روشن به خانواده‌های این عزیزان اطلاع داده شد.

انتهای پیام

captcha