برگزاری نشست کتابخوان فرهنگ پهلوانی در زورخانه پوریای ولی رشت
کد خبر: 3822202
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

برگزاری نشست کتابخوان فرهنگ پهلوانی در زورخانه پوریای ولی رشت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: نشست کتابخوان فرهنگ پهلوانی و مبارزه با مواد مخدر فردا در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار می‌شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ از برگزاری نشست کتابخوان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: نشست کتابخوان فرهنگ پهلوانی با محوریت مبارزه با مواد مخدر در رشت برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نشست کتابخوان مذکور را به منظور پاسداشت مقام پهلوانی و اطلاع‌رسانی درخصوص آسیب‌های جبران‌ناپذیر مصرف مواد مخدر در بین جوانان دانست و گفت: این نشست با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه اعضای فعال زورخانه قدیمی پوریای ولی رشت به معرفی کتاب در این حوزه خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: این نشست ویژه کتابخوان ساعت 19 فردا، 5 تیرماه در زورخانه پوریای ولی رشت واقع در خیابان حافظ، جنب باغ محتشم برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به برگزاری بیش از 580 نشست کتابخوان در گیلان، یادآور شد: از این تعداد 350 نشست کتابخوان کتابخانه‌ای، 200 نشست کتابخوان دانش‌آموزی و 30 نشست ویژه بوده است.

انتهای پیام

captcha