افتخار به گذشته و امید به آینده؛ محور بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3821687
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

افتخار به گذشته و امید به آینده؛ محور بیانیه گام دوم انقلاب

گروه اجتماعی ــ رئیس تبلیغات اسلامی رشت بیانیه گام دوم انقلاب را بیانیه امید برای دوستان و ناامیدی برای دشمنان دانست و گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق دوستار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت امروز،‌ 2 تیرماه در همایش «نقش شبکه تبلیغ در تحقق افق بلند گام دوم انقلاب» که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، عصر حاضر را عصر تهاجم فرهنگی دانست و اظهار کرد: امروز هر کسی برای پیشبرد اهدافش به غکر هجمه و حمله و شبیخون است.

وی دفاع و پدافند را متضاد حمله و تهاجم دانست و افزود:‌ از دهه 70 تاکنون سه واژه «تهاجم فرهنگی»، «شبیخون فرهنگی» و «ناتوی فرهنگی» همواره در بیانات مقام معظم رهبری دیده می‌شود لذا نیازمند آمادگی در مقابل تهاجم دشمنان هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی رشت با بیان اینکه عدم آمادگی در مقابل تهاجم دشمن نتیجه‌ای جز شکست ندارد، خاطرنشان کرد:‌ در مقابل تهاجم دشمن باید آماده باشیم، اما نظام جمهوری اسلامی فقط حالت پدافندی ندارد و خودش تهاجم فرهنگی می‌کند.

دوستار با اشاره به هراس دشمن از تهاجم فرهنگی انقلاب، یادآور شد:‌ امروز دشمن نه تنها از پدافند ما می‌ترسد، بلکه نسبت به تهاجم ما نیز حساس شده است و بی‌تردید شبکه تبلیغ زمینه این تهاجم فرهنگی را فراهم می‌کند.

وی شبکه تبلیغ استان گیلان و شهرستان رشت را دارای ظرفیت بالایی دانست و بیان کرد:‌ در حال حاضر یک‌هزار و 120 مبلغ و مبلغه در سامانه سجای شهرستان رشت ثبت‌نام کردند و 226 مبلغه سنتی، 590 مداح، 130 هیئت مذهبی، 19 کانون فرهنگی - تبلیغی و 41 کانون قرآنی اعم از موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی داریم.

رئیس تبلیغات اسلامی رشت بیانیه گام دوم انقلاب را بیانیه امید برای دوستان و ناامیدی برای دشمنان دانست و خاطرنشان کرد:‌ اگر ما بیانیه گام دوم را به درستی تبیین نکنیم، دشمن آن را به دلخواه تبیین و ترویج خواه کرد.

وی افتخار به گذشته و امید به آینده را محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد:‌ از دو ماه اخیر کمیته صیانت از خانواده در مقابل آسیب‌های اجتماعی را در شهرستان تشکیل داده‌ایم لذا مبلغات سنتی با حضور در مجالس و محافل خانگی علاوه بر تبیین احکام و اعتقادات، مسائل اجتماعی را برای خانواده‌ها بازگو می‌کنند. تغذیه فکری مبلغات سنتی نیز توسط خواهران مبلغه حوزوی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha