برگزاری طرح «نشاط معنوی» در ۱۰ بقعه شاخص صومعه‌سرا
کد خبر: 3821317
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

برگزاری طرح «نشاط معنوی» در ۱۰ بقعه شاخص صومعه‌سرا

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف صومعه‌سرا گفت: طرح تابستانه «نشاط معنوی» در ۱۰ بقعه متبرکه و شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حسن راستاد، رئیس اداره اوقاف صومعه‌‌سرا امروز، اول تیرماه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: همچون سنوات گذشته با فرارسیدن فصل تابستان طرح «نشاط معنوی» در ۱۰ بقعه متبرکه و شاخص شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: این طرح با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، ارتقاء سطح فکری و اعتقادی، تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان و نسل جوان و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی جامعه تابستان هر سال اجرا می‌شود.

وی گفت: اجرای برنامه‌ها و دوره‌های ورزشی، آموزش احكام، آموزش نماز و اردوهای تفریحی یك روزه به‌عنوان بخشی از برنامه‌های طرح نشاط معنوی در سطح بقاع متبرکه است.

راستاد تصریح کرد: امیدواریم در سایه اجرای این طرح شاهد گرایش هر چه بیشتر آینده‌سازان ایران اسلامی به معنویت و آموزه‌های دینی و گرایش به سمت امامزادگان باشیم.

وی بیان کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در خصوص جبهه‌های جنگ نرم و استفاده از ظرفیت‌های جوانان برجسته و انقلابی سخن گفته و توصیه‌هایی داشته‌اند اجرای طرح‌های این چنینی می‌تواند نگاهی دوباره به این مسئله باشد و زمینه را برای حضور، جذب و حمایت از این جوانان فراهم کند.

انتهای پیام

captcha