سقوط پهپاد آمریکا هیمنه پوشالی مستکبران را نقش بر آب کرد
کد خبر: 3821132
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

سقوط پهپاد آمریکا هیمنه پوشالی مستکبران را نقش بر آب کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اسالم ساقط شدن پهپاد «گلوبال هاوک» آمریکا را نشان از اقتدار ایران دانست و گفت: یک بار دیگر دست قدرت خدا از آستین جمهوری اسلامی بیرون آمد و ادعاهای مضحک و هیمنه پوشالی مستکبران را نقش بر آب کرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 31 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و عرض تبریک به زحمتکشان عرصه عدل و عدالت، گفت: تحقق عدالت یکی از آرمان‌های بزرگ انبیای الهی و مهمترین هدف جامعه بشری است؛ هرچند زیاده‌خواهی‌ها و تمایلات نفسانی عده‌ای همواره عدالت را به چالش کشیده، اما باید براساس تعالیم و آموزه‌های دینی عدالت را در زندگی و به ویژه در قضاوت و حکمرانی رعایت کنیم.

وی با گرامیداشت اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) در سال 1360، یادآور شد:‌ امام راحل به ضرورت و اهمیت تبلیغ و ترویج دین و دستاوردهای انقلاب به خوبی پی برده بود و جهت برپایی دین، این شبکه منسجم و منظم تبلیغی را راه‌اندازی کرد.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله سال 69 در شهرهای رودبار و منجیل، توسعه و عمران براساس رعایت استانداردهای ساخت و ساز را عامل حفظ سلامت و امنیت شهرها و مردم عنوان کرد.

باقری متذکر شد: از مسئولان بخش اسالم جهت کلنگ‌زنی پروژه دیوار حفاظتی رودخانه ناورود قدردانی می‌کنیم و امیدواریم تحقق این پروژه گام مهمی در راستای ایجاد سطح کیفی و مبلمان شهری اسالم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسالم با اشاره به شیطنت اخیر آمریکا در جریان حادثه انفجار دو نفتکش ژاپنی مستقر در دریای عمان که همزمان با سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: آمریکا از یک طرف واسطه و پیام برای ما می‌فرستد و از طرف دیگر با شیطنت می‌خواهد رابطه ما با ژاپن را خراب کند که نشان‌دهنده عدم صداقت دولتمردان آمریکایی است.

وی ساقط شدن پهپاد «گلوبال هاوک» آمریکا توسط سامانه پدافند سوم خرداد سازمان هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای آبی سرزمینی در هرمزگان را نشان از اقتدار ایران دانست و عنوان کرد: یک بار دیگر دست قدرت خدا از آستین جمهوری اسلامی بیرون آمد و ادعاهای مضحک و هیمنه پوشالی مستکبران را نقش بر آب کرد. دشمن می‌خواست انفجار نفتکش ژاپن را به گردن ما بیندازند، اما ما پهپاد ضد رادارشان را زدیم.

باقری اضافه کرد:‌ امروز که پهپاد به اصطلاح ضد رادار آمریکا مورد اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی قرار گرفته، ما عجز دشمنان را دیدیم لذا به رئیس جمهور آمریکا می‌گوییکم کمی عاقل باشد و دست از ماجراجویی در منطقه بردارد.

انتهای پیام

captcha