مراقب نقشه‌های دشمن در کارشکنی امر به معروف و نهی از منکر باشیم
کد خبر: 3820805
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

مراقب نقشه‌های دشمن در کارشکنی امر به معروف و نهی از منکر باشیم

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان با بیان اینکه ‌در کار امر به معروف و نهی از منکر دنبال کار پلیسی نیستیم، اظهار کرد: باید همه مراقب نقشه‌های بیگانگان باشیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، حسن کربلایی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان امروز،‌ 29 خردادماه در جمع خبرنگاران‌ با اشاره به هنجارشکنی یک زن جوان غیر‌گیلانی در یکی از خیابان‌های رشت و پخش تصاویر آن در فضای مجازی و بهره‌برداری شبکه‌های ماهواره‌ای معاند، به تلاش ضدانقلاب برای به انحراف کشاندن ماجرای هتک حرمت بانوی آمر به معروف در خمام اشاره و اظهار کرد: پس از ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر خمامی توسط جمعی از افراد لاابالی در جمعه گذشته، جریان ضد انقلاب به دنبال خلق صحنه‌ای بود تا به تعبیر خود جریان مردمی مقابله با مفاسد اجتماعی را خلع سلاح کرده و اصطلاحا برگی مشابه را رو کند.

وی افزود: نیمه شب سه‌شنبه، 28 خردادماه زنی بدون حجاب در خیابان و در کنار دانشکده تربیت معلم بنت‌الهدی شروع به هنجارشکنی کرده و پلیس نیز به او نزدیک نشد تا فتنه دیگری رخ ندهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان تصریح کرد: فیلم کامل که در اختیار ستاد احیاست نشان می‌دهد زن مذکور حتی اقدام به ‌ضرب و شتم پلیس می‌کند و یک جوان دیگر نیز در همراهی این زن اقدام به زدن سرباز همراه پلیس کرد.

کربلایی اضافه کرد: زن هنجارشکن به همراه یک جوان اقدام به ضرب و شتم مامور پلیس و سرباز حاضر در محل کردند و عمق توطئه‌گردانندگان این بازیگری و هنر شیطانی این بود که هیچکدام از این صحنه‌ها در فضای مجازی منتشر نشده و فقط قطعه‌ای مشکوک پخش شده که مثلاً فردی اقدام به هدایت این زن به کنار خیابان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه هوشیار بوده و مراقب نقشه‌های مشابه باشیم، گفت: دشمن با توطئه‌گری دنبال این است تا نشان دهد همانگونه که بانوی محجبه آمر به معروف کتک خورده، جریان مقابل هم همین کار را کرده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان خاطرنشان کرد: بنده از دستگاه قضایی، پلیس و مدیران امنیت استان می‌خواهم تا به شکل همه‌جانبه و دقیق به این اتفاقات رسیدگی کنند. قطعا جریانات معاند نظام با برنامه دقیق در این طراحی نقش داشته و باید رسیدگی شود.

کربلایی با بیان اینکه ما در کار امر به معروف و نهی از منکر دنبال کار پلیسی نیستیم، تصریح کرد: باید همه مراقب نقشه‌های بیگانگان باشیم.

انتهای پیام

captcha