برگزاری ویژه‌برنامه «آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3820348
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

برگزاری ویژه‌برنامه «آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با سبک زندگی قرآنی را از برنامه‌های اجرایی در سطح استان برشمرد.

تشریح برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

محسن شریعت‌نسب، رئیس اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: آموزش‌های عمومی قرآن کریم از طریق مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و برگزاری آموزش‌های عمومی قرآن از طریق خانه‌های قرآنی شهری و روستایی از جمله این برنامه‌هاست.
وی برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی، آموزش تخصصی قرائت سطح 6 و 7 قرآن کریم، برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت کادر متخصص قرآن کریم و جلسات شاخص تفسیر قرآن کریم را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با سبک زندگی قرآنی به مدت 1 و 3 روزه، تربیت حافظان قرآن حداقل 3 جزء، برگزاری همایش تخصصی حافظان قرآن کریم(تشکل‌های قرآنی ـ مردمی استان) را از سایر این برنامه‌ها بیان کرد.
شریعت‌نسب برگزاری کارگاه آموزشی مدیران تشکل‌های قرآنی ـ مردمی و برگزاری مراسم با قرآن در رمضان و ویژه‌برنامه‌های قرآنی دهه فجر را از دیگر این برنامه‌ها ذکر کرد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۰
0
0
درود بر مدیر جوان و انقلابی که از روز ورود به عرصه فعالیتهای قرآنی تحولات زیادی بوجود آوردند
captcha