نخستین شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها در گیلان برگزار شد
کد خبر: 3819503
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

نخستین شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها در گیلان برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی ــ نخستین شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه های استان گیلان به منظور انسجام‌بخشی فعالیت های قرآن و عترت در دانشگاه ها برگزار شد.

حجت الاسلام هادی بصیری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با تأکید بر لزوم ساماندهی فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، اظهار کرد: شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها به منظور انسجام بخشی فعالیت های قرآن و عترت در دانشگاه ها تشکیل شده و امروز اولین نشست آن با حضور معاونین فرهنگی دانشگاه های استان و مراکز آموزش عالی تشکیل شد.

وی افزود: در حال حاضر فعالیت های قرآن و عترت در دانشگاه ها به صورت پراکنده و بریده برگزار می شود که تصمیم داریم این فعالیت ها به صورت هدفمند و با رویکرد جذب مخاطب برگزار شود.

بصیری تصریح کرد: هماهنگی انجام فعالیت ها و برنامه ها، برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی، بررسی و شناخت ساختارها و ظرفیت های قرآنی استان، شناسایی وضعیت موجود فعالان و فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان از جمله وظایف این شوراست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان تصریح کرد: هدف شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها ارتقای کیفی مسابقات قرآنی و برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه هاست، در این شورا قصد داریم کمک کنیم تا فعالیت های قرآنی در پیچ و خم های اداری قرار نگیرند.

انتهای پیام

captcha