هم‌افزایی رسانه‌های انقلاب جنگ نرم را خنثی می‌کند
کد خبر: 3818803
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

هم‌افزایی رسانه‌های انقلاب جنگ نرم را خنثی می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات دشمن در راستای ایجاد جنگ نرم و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هم‌افزایی رسانه‌ها در راستای انقلاب سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، روح‌الله پوراسماعیلی، سخنگوی سپاه قدس استان گیلان عصر روز گذشته، 21 خردادماه در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در راستای انعکاس اخبار سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوی سپاه پاسداران در راستای تبیین دستاوردهای این نهاد مقدس برآمده از انقلاب هستند.

وی با تأکید بر لزوم دقت در انعکاس اخبار سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید اخبار سپاه را به دور از حاشیه‌سالاری و غوغاسالاری منعکس کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با انتقاد از رسانه‌هایی که به دنبال حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی هستند، گفت: تبعات قانونی چنین اقداماتی قطعا بر عهده رسانه‌های خاطی است.

پوراسماعیلی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اخبار رسمی سپاه قدس گیلان را از طریق خبرگزاری بسیج در استان دریافت کنند، افزود: عموم رسانه‌ها جهت ارتباط با رده‌های مختلف سپاه و بسیج می‌باست با معاونت روابط عمومی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای ایجاد جنگ نرم و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هم‌افزایی رسانه‌ها در راستای تبیین دستاوردهای سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای جمهوری اسلامی سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به واکنش اخیر رسانه‌های ضدانقلاب علیه سخنان فرمانده سپاه استان در تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر در رشت، یادآور شد: چنین واکنش منفعلانه‌ای نشان‌دهنده هدف‌گیری دقیق سپاه از مواضع دشمنان جمهوری ‌اسلامی است.

انتهای پیام

captcha