تروریست خواندن سپاه اوج ناتوانی دشمن برابر قدرت روزافزون این نهاد است
کد خبر: 3802996
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

تروریست خواندن سپاه اوج ناتوانی دشمن برابر قدرت روزافزون این نهاد است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اسالم به اقدام غیرقانونی و خصمانه رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران و قرار دادن آن در فهرست گروه‌های تروریستی پرداخت و اظهار کرد: این اقدام نشانه اوج ضعف و ناتوانی دشمن برابر قدرت روزافزون سپاه پاسداران است.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم، امروز، 23 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر،‌ با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به بیان ویژگی‌های شخصیتی ایشان و معیارهای جوان موفق و شایسته از منظر متون دینی پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و تبریک این روز به دلاورمردان و حافظان مرزهای کشور عزیز اسلامی‌مان، گفت: ارتش مؤمن، انقلابی، مقتدر و توانمند ما همیشه در کنار سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی مایه افتخار و آرامش کشور و مردم ما هستند و در حادثه سیل اخیر هم به خوبی مردم را همراهی کردند.

امام جمعه اسالم در ادامه به اقدام غیرقانونی و خصمانه رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران و قرار دادن آن در فهرست گروه‌های تروریستی پرداخت و اظهار کرد: این اقدام نشانه اوج ضعف و ناتوانی دشمن برابر قدرت روزافزون سپاه پاسداران است.

باقری با اشاره به بیامات مقام معظم رهبری مبنی بر میدان‌داری سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، سازندگی و فرهنگی، تصریح کرد:‌ امروز پاسداران هزاران کیلومتر دورتر و در کنار حرم حضرت زینب(س) خار چشم اسرائیل شده‌اند و آمریکا با هزینه هفت تریلیون دلاری در منطقه نتوانسته هیچ موفقیتی به دست بیاورد و لذا کینه خود را اینگونه بروز خواهد داد.

وی حمایت کشورهای مرتجع عربی منطقه از اقدام ترامپ را نشان‌دهنده همپیمانی آنان در حمایت از تروریسم دانست و یادآور شد: تروریسم ساخته دست آمریکا و ابرقدرت‌های غربی است و اگر کسی اندکی مطالعه درخصوص تاریخ معاصر داشته باشد، خواهد فهمید که آمریکا تنها کشور تروریست و حامی تروریسم در دنیاست.

انتهای پیام

captcha