اعزام 540 زائر گیلانی به عتبات عالیات نوروزی
کد خبر: 3796198
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

اعزام 540 زائر گیلانی به عتبات عالیات نوروزی

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه 540 نفر زائر گیلانی در ایام نوروز به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، تصریح کرد: زائران عتبات عالیات در قالب 14 کاروان از 24 اسفندماه 97 لغایت 8 اردیبهشت‌ماه 98 به عتبات اعزام می‌شوند.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات ویژه نوروز 98 از 6 لغیات 22 بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: ثبت‌نام در کاروان‌ها 30 بهمن‌ماه و از طریق سامانه «https://atabat.haj.ir» انجام شد.

وی با بیان اینکه 540 نفر زائر گیلانی در ایام نوروز به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، تصریح کرد: زائران عتبات عالیات در قالب 14 کاروان از 24 اسفندماه 97 لغایت 8 اردیبهشت‌ماه 98 به عتبات اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت گیلان از ثبت نام زائران در گروه‌های هفت و 35 نفره خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین برای رفاه حال زائران گیلانی دو کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد؛ البته این اعزام‌ها از تهران صورت می‌گیرد.

فعال با اشاره به فعالیت 50 دفتر خدمات زیارتی در استان،‌ یادآور شد: عرصه زیارت یک امر معنوی است و برخی از افراد از نیت پاک زائران و مردمی که قصد عزیمت به اعتاب مقدسه را دارند سوءاستفاده می‌کنند لذا زائرانی که از طریق شرکت‌ها و دفاتر حج و زیارت اعزام می‌شوند می‌توانند از امکاناتی نظیر بیمه استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha