حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عامل وحدت و همدلی در کشور است
کد خبر: 3788991
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عامل وحدت و همدلی در کشور است

گروه اجتماعی- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن عامل وحدت، همدلی و دوستی فی‌مابین آحاد مختلف کشور است.

حضور مردم در  راهپیمایی  ۲۲ بهمن عامل وحدت و همدلی در کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان، غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی امروز 21 بهمن در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن‌ماه یادآور آرمان‌ها، اندیشه‌ها و افکار امام راحل و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و بیانگر دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف است.

کاتب در ادامه این پیام آورده است؛ اینجانب از همه آحاد مردم شهیدپرور ایران اسلامی، احزاب، سیاسیون، تشکل‌ها و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان سمنان و به خصوص مردم شریف شهرستان‌های گرمسار، آرادان و بخش‌های ایوانکی و کهن آباد دعوت می‌کنم بار دیگر دشمنان قسم‌خورده انقلاب را مایوس کرده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن عامل وحدت، همدلی و دوستی فی‌مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری برای همه جهانیان باشد.

وی متذکر شد: ملت ایران می‌دانند که این فشار و تحریم‌ها به دلیل تاثیرگذاری ایران اسلامی در جهان و به خصوص در منطقه خاورمیانه است که این تاثیر گذاری فشار استکبار را بر ایران اسلامی مضاعف کرده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در این پیام یاداور شد: مردم ایران نیز در برابر این تحرکات دشمن با استراتژی مقاومت و ایستادگی مقابله کرده و امسال نیز با وحدت و انسجام و به تبعیت از حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر کتاب پر افتخار ایران اسلامی خواهند افزود.

انتهای پیام

 

captcha