افتتاح طرح «عفت زنانه، عزت مؤمنانه» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3788610
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

افتتاح طرح «عفت زنانه، عزت مؤمنانه» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی ــ با حضور معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور طرح «عفت زنانه، عزت مؤمنانه» در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 18 بهمن‌ماه در آیین افتتاح این طرح، با اشاره به اینکه طرح «عفت زنانه، عزت مؤمنانه» ویژه مدیران و رابطان خواهر کانون‌های مساجد استان است، گفت: این طرح در مسیر تحقق تمدن بزرگ اسلامی و اجرای سبک الگوی زندگی اسلامی در کانون خانواده اجرا می‌شود.
وی شناسایی، گزینش و اجرای دوره‌های تخصصی را از مراحل اجرای این طرح اعلام کرد و افزود: پس از پایان این دوره مجوز مربی‌گری به افراد شرکت‌کننده داده می‌شود.
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان اینکه اجرای چنین طرحی از سال 96 در استان مطرح شده است، تصریح کرد: این طرح در سال گذشته با استقبال خوب مربیان و بانوان مواجه شد.
مظاهری با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه کانون خانواده و زن، تصریح کرد: این طرح در راستای خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن و تقویت فعالیت های فرهنگی در استان اجرا می‌شود.
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مخاطبان طرح رابطان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مربیان فعال در این نهاد است.
وی، احیای نظام خانواده و جایگاه زن در جامعه، استحکام و انسجام‌بخشی به کانون خانواده، ترسیم چشم‌انداز کوتاه‌مدت و بلندمدت و طراحی برنامه‌های نوآورانه را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح برشمرد.
انتهای پیام

captcha