چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ جشن اقتدار ملت ‌برابر سلطه و استکبار
کد خبر: 3786714
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ جشن اقتدار ملت ‌برابر سلطه و استکبار

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید گیلان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن اقتدار این نظام و ملت ‌برابر نظام سلطه و استکبار دانست و گفت: اکنون انقلاب ما دارای بعد بین‌المللی است و این انقلاب یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت و ‌حقیقت است.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر نماد پایان استبداد و آغاز رهایی ملت ایران است که با آمدن امام(ره) محقق شد.

وی دهه فجر را یادآور سال های حماسه، جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمند این مرز و بوم دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهار دهه، دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف داشته که باید برای نسل امروز تشریح و تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید بیشتر توجه شود، زیرا دوران بلوغ و پختگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت نه تنها باعث قطع ید استکبار جهانی شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی را در دل مستضعفان و آزادگان جهان به وجود آورد.

پاکاری ادامه داد: حرکت انقلاب در طول چهل سال ایستادگی و ایثار معادلات سیاسی استکبار را در مسیر سلطه‌گری و استعمار ملت ها بر هم زد و مستحکم‌ترین رژیم وابسته را که از حمایت استکبار جهانی برخوردار بود، ریشه‌کن کرد.

وی پیروزی انقلاب را برای استکبار جهانی گران دانست و اظهار کرد: از آغازین روزهای حرکت مردم مسلمان ایران تاکنون دشمنی ها و شیطنت های استکبار جهانی در قالب طرح‌های توطئه‌آمیز بزرگ و کوچک به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم و آشکار و پنهان در طول چهل سال گذشته بر ایران اسلامی تحمیل شد، اما ملت بزرگوار، صبور و پیرو محض علمدار انقلاب و ولی امر مسلمین دفاعی سخت و افقی ناامیدکننده برای استکبار و شیطان بزرگ آمریکا ترسیم می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان انقلاب اسلامی را متعلق به مردم دانست و گفت: هر زمان مردم احساس کردند انقلاب در خطر افتاده با جان و دل پای کار آمدند لذا مردم سرمایه اصلی نظام هستند و با وجود گذشت چهل سال از انقلاب، همچنان در همه صحنه‌های نظام حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه دشمن در یک جنگ نرم رسانه‌ای هوشمند و به ظاهر نامحسوس، عموم مردم را هدف قرار داده و به‌دنبال ایجاد ناامیدی و کاهش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: ما رسالت داریم که امیدآفرین باشیم؛ چراکه مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی مردمی بودن آن است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، یادآور شد: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در واقع جشن اقتدار این نظام و ملت ‌برابر نظام سلطه و استکبار است و اکنون انقلاب ما در دنیا شناخته ‌شده و دارای بعد بین‌المللی است و این انقلاب یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت و یک حقیقت است.

انتهای پیام

captcha