یادواره ۶۳ شهید گیلانی انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3784869
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

یادواره ۶۳ شهید گیلانی انقلاب برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان از برگزاری مراسم نمادین استقبال از امام خمینی(ره) در گلزار شهدا همزمان با ۱۲ بهمن و یادواره ۶۳ شهید گیلانی انقلاب خبر داد و افزود: مراسم معنوی «میهمانی لاله ها» نیز در گلزار‌های شهدای استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 7 بهمن ماه در کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی ضرورت دارد.

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه برگزار شود و بی‌تردید همه دستگاه‌های استان در این امر مهم مشارکت فعال خواهند داشت تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به شکلی ویژه و شایسته به آگاهی آحاد جامعه برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به شرایط حساس مقطع کنونی، یادآور شد: باید برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در پاسخ به یاوه گویی ها و شیطنت ها و توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکوه تر از هر سال برگزار کنیم.

پاکاری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و بیداری مردم ایران در سال 57 هیمنه ابرقدرت ها به سردمداری آمریکا را درهم شکست، گفت: در آستانه یوم الله 12 بهمن و سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی هستیم لذا برگزاری دو برنامه محوری ویژه ایام الله دهه فجر بر عهده این کمیته است.

این مقام مسئول از برگزاری مراسم نمادین استقبال از امام خمینی(ره) در گلزار شهدا همزمان با 12 بهمن و یادواره 63 شهید گیلانی انقلاب خبر داد و اضافه کرد: مراسم معنوی «میهمانی لاله ها» نیز همزمان با سراسر کشور با حضور خاندان معظم و معزز شهدا و ایثارگران در گلزارهای شهدای استان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های دولتی و خصوصی و به‌ویژه مردم به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی، یادآور شد: باید با تکیه بر این ظرفیت های ارزشمند، دست دشمنان را از رسیدن به اهدافشان کوتاه کنیم و روز به روز بر رشد و توسعه کشور و نظام بیافزاییم.

عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان نیز، ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسمات بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تصریح کرد: همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر رژه موتورسواران از فرودگاه سردار جنگل تا گلزار شهدای شهرستان رشت برگزار خواهد شد تا یادآور ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی باشد.

وی از دیدار پیشکسوتان گیلانی انقلاب و دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در 11 بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار با خاندان معظم شهدا نیز در طول دهه فجر صورت می گیرد.

انتهای پیام

captcha