چهل‌سالگی انقلاب زمان پختگی و بالندگی نظام است
کد خبر: 3784737
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

چهل‌سالگی انقلاب زمان پختگی و بالندگی نظام است

گروه سیاست و اقتصاد - فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: چهل‌سالگی انقلاب زمان پختگی و بالندگی نظام است که نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم و مسئولان در حراست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حسن رستم‌زاد، فرماندار بندر مرزی آستارا امروز، 7 بهمن‌ماه در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان آستارا، اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌دلیل اهمیتی که دارد باید به‌طور ویژه دیده شود و برنامه‌ریزی‌ها دقیق و بررسی شده صورت پذیرد.

وی از دستگاه‌های متولی خواست تا پروژه‌هایی که به طور کامل قابل بهره‌برداری هستند را برای افتتاح در این دهه معرفی کنند و در صورت تکمیل نبودن افتتاح نخواهد شد.

رستم‌زاد گفت: چهل سالگی انقلاب زمان پختگی و بالندگی نظام است که نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم و مسئولان در حراست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

فرماندار آستارا تصریح کرد: انقلاب اسلامی به اهداف اولیه خود به کمک مردم و مسئولان دلسوز که حمایت از مستضعفین و مبارزه با ظلم است دست یافته و اکنون موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان که نشان از عزت و سربلندی ایران اسلامی دارد، نیز گویای این مهم است.
وی همچنین به همکاری و همفکری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر در شهرستان با توجه قرار گرفتن در ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) تأکید کرد.

رستم‌زاد یادآور شد: شهرستان آستارا با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد به کمک مردم و مسئولین در آینده بسیار نزدیک نقش مهمی در اقتصاد شهرستان و استان و حتی کشور خواهد داشت که باید با برنامه ریزی دقیق در محقق شدن هرچه سریعتر این مهم قدم برداریم.

وی اضافه کرد: آستارا شهرستانی است با پتانسیل‌های فراوان در زمینه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که باید با مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها زمینه‌های پیشرفت و توسعه این شهرستان مرزی را فراهم نماییم.

فرماندار آستارا بر نقش مردمی بودن این مراسم‌ تاکید کرد و گفت: باید مدیران دستگاه‌ها بدور از اسراف به بهترین شکل این ایام را جشن بگیرند و مخصوصا باتوجه به توریستی بودن و وجود گردشگران نسبت به زیباسازی شهر بنحو شایسته اقدام شود.

انتهای پیام

captcha