عطرافشانی مزار معلمان و دانش‌آموزان شهید منطقه 16 + عکس
کد خبر: 3783699
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

عطرافشانی مزار معلمان و دانش‌آموزان شهید منطقه 16 + عکس

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه 16 تهران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین عطرافشانی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا با حضور رئیس، کارکنان، معلمان و مدیران مدارس اداره آموزش و پرورش منطقه 16 تهران عصر دیروز، دوم بهمن‌ماه در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
مصطفی پالیزدار، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 16 و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از جانفشانی و ایثارگری شهدا، تکریم از شهدا را لازمه ایستادگی در مقابل مستکبران زورگو و تلاش برای پیشرفت همه جانبه کشور دانست.
پس از تلاوت قرآن کریم، حاضران با جمع‌خوانی اشعاری از دوران انقلاب و دفاع مقدس بر سر مزار معلمان و دانش‌آموزان شهید آموزش و پروش منطقه 16، عطرافشانی مزار شهدا، اهدای گل و نصب تراکت یادبود کنگره معلمان 1200 شهید دانش‌آموز منطقه 16 یاد و خاطراه شهیدان گرانقدر را گرامی داشتند.
در این آیین که مادران سه شهید دانش‌آموز حضور داشتند، با قدردانی از حضور معلمان، مدیران، رئیس و کارکنان آموزش و پرورش منطقه 16، ابراز امیدواری کردند موجبات آشنایی جامعه و نسل‌های آینده با سیره شهدا استمرار داشته باشد.
یادآور می‌شود، آموزش و پرورش منطقه 16 تهران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم بیش از 1200 شهید دانش‌آموز در سطح کشور، بیشترین شهید دانش‌آموز را دارد و این امر بار سنگینی بر دوش مسئولان قرار داده است تا نسبت به استمرار راه شهیدان والامقام اهتمام بیشتری داشته باشند و نسل جدید را بیشتر با سیره عملی شهدا آشنا کنند.

مجید وفامهر
انتهای پیام

captcha