آخرین آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل
کد خبر: 3756654
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

آخرین آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل

گروه بین‌الملل ـ وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان 25 ساله و زخمی شدن 7 نفر بر اثر حملات هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه خبرداد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا؛ وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: محمد زعانین، جوان 25 ساله فلسطینی، بر اثر حملات صبح امروز (25 مهرماه) جنگنده‎های اسرائیلی به شمال غزه جان خود را از دست داد.

یک فروند هواپیمای جاسوسی اسرائیلی با هدف قرار دادن گروهی از شهروندان در شمال غزه یکی از آن‌ها را به شهادت رساند و سه نفر دیگر را مجروح کرد.

همچنین، بر اثر حملات هواپیماهای اسرائیل، چهار شهروند فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه مجروح شدند.

شهرک «بیت لاهیا» در شمال غزه، پایگاه «ابوجراد» در جنوب غزه، یکی از پایگاه‎های گردان‎های عزالدین قسام در مرکز غزه و شهر «خان‌یونس» در جنوب غزه از دیگر مناطقی بود که هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفت.

ارتش اسرائیل همچنین از حمله به مرکزی که برای پرتاب موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین آماده می‌شد خبرداد.

این در حالی است که منابع اسرائیلی صبح امروز از شلیک یک فروند موشک به شهر «بئرالسبع» در اراضی اشغالی از سوی غزه خبردادند که در اثر آن چند اسرائیلی زخمی شدند. برخی منابع نیز از اصابت راکت دیگری از نوار غزه به منطقه ساحلی نزدیک شهر تل آویو خبر دادند.

در همین باره اویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل، در پاسخ به پرتاب از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی، علاوه بر آغاز حملات هوایی به غزه، دستور بستن گذرگاه‎های ارتباطی با نوار غزه و کاهش مساحت صیادی فلسطینی را صادر کرد.

همچنین در پی حملات گسترده  اسرائیل به نوار غزه اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر و بر آماده بودن برای مقابله با حملات صهیونیستی تأکید کردند.

در این بیانیه آمده: ما برای ایستادن در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل آماده هستیم. تفنگ ما سپر حمایت‌کننده از ملتمان خواهد بود و این سلاح همچنان به سمت دشمن نشانه می‌رود.

انتهای پیام

captcha