برگزاری کلاس تفسیر در اشکذر
کد خبر: 3756600
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

برگزاری کلاس تفسیر در اشکذر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اشکذر از برگزاری کلاس‌های تفسیر جامع قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فهیمی‌نیا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدمهدی میردهقان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اشکذر با اشاره به اهمیت نقش قرآن و علوم مختلف قرآنی در عصر حاضر برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم را حائز اهمیت دانست و گفت: حسب‌الامر مقام معظم رهبری مبنی بر لازم بودن مجالس تدبر در آیات نورانی قرآن کریم و به‌منظور تسهیل این مهم کلاس‌های تفسیر قرآن کریم در این دوره با همکاری واحد فرهنگی حسینیه شهدای شهرستان اشکذرِ یزد در این حسینیه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این کلاس‌ها به‌صورت رایگان ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این دوره از برگزاری کلاس‌های تفسیر مصحف نور، تفسیر سوره مبارکه مؤمنون توسط حجت‌الاسلام فهیمی‌نیا، استاد حوزه و دانشگاه روزهای شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در سال ۱۳۸۷ در شهرستان اشکذر یزد و به‌منظور رشد آگاهی آقایان و بانوان و نیز کودکان و نوجوانان تأسیس شده است و هم‌اکنون در رشته‌های مختلف قرآنی اعم از حفظ، آموزش ترتیل و تجوید، آموزش قرائت و تفسیر موضوعی و جامع قرآن کریم فعالیت می‌کند.
علی مشیری‌نیا
انتهای پیام

captcha