افرايش ظرفيت امكانات زيرساختى و خدماتى در مرز مهران/ پيگيرى رفع كمبودها در هيأت دولت و ستاد اربعين
کد خبر: 3756362
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
وزير كشور در بدو ورود به ايلام خبر داد:

افرايش ظرفيت امكانات زيرساختى و خدماتى در مرز مهران/ پيگيرى رفع كمبودها در هيأت دولت و ستاد اربعين

گروه جامعه ــ وزیر کشور در بدو ورود به استان ایلام از افرايش ظرفيت امكانات زيرساختى و خدماتى در مرز مهران خبر داد و گفت: رفع كمبودها در هيأت دولت و ستاد اربعين پیگیری می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه در سفر به استان ایلام به منظور بازدید از مرز مهران در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر بازدید از مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌ها و زحماتی است که در این منطقه در خصوص زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) کشیدند شده است.

وى با قدردانى و تشکر از مسئولان جهت فراهم كردن امكانات مناسب در اين گذرگاه مرزى براى زائران، افزود: اگر مشکلات و مسائل و موضوعاتی هست که باید پیگیری شود، هم در دولت و هم در ستاد اربعین اين موضوعات را مطرح و پيگيرى خواهيم‌كرد تا بتوانیم نسبت به رفع مشکلات و مسائل اقدام کنیم.

وزير كشور تاكيد كرد: بر اساس گزارش‌هایی که تاكنون ارائه شده، اقدامات خوبى در سال جارى در حوزه هاى زیرساختی، خدماتی، امنیت و حمل و نقل صورت گرفته يعنى ظرفیت‌ها و امكانات بهتر از سال قبل پيش بينى شده‌است.

رحمانى فضلى يادآور شد: امیدواریم بتوانیم بستر و زمینه مناسبی را مهیا کنیم تا زوار آقا ابا عبدالله الحسین با راحتی و امنیت و با خیال راحت بتوانند به زیارتشان بروند و دعا گوی ما باشند.

لازم به ذکر است: وزیر کشور در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران نیز حضور خواهند داشت و قرار است به صورت زمینی به مهران سفر و از نزدیک در جریان وضعیت راه ارتباطی و چهار خطه کردن این محور ارتباطی برای تردد زائران قرارگیرد.

انتهای پیام

captcha