فراخوان ششمین همایش سالانه انجمن مطالعات اسلامی بریتانیا
کد خبر: 3753917
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

فراخوان ششمین همایش سالانه انجمن مطالعات اسلامی بریتانیا

گروه بین‌الملل – پس از برگزاری پنج دوره همایش سالانه انجمن مطالعات اسلامی بریتانیا، دبیرخانه این همایش، برای ششمین دوره آن که در آوریل 2019 برگزارمی‌شود فراخوان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری مرکز تحقیقات و اطلاعات اسلامی (IRIC)، به دنبال برگزاری پنج دوره همایش سالانه انجمن مطالعات اسلامی بریتانیا (BRAIS)، که نخستین دوره آن در سال 2014 در ادینبورو (Edinburgh) برگزار شد، برگزارکنندگان این همایش برای ششمین دوره آن فراخوان دادند.

در این فراخوان از محققان دعوت شده طرح‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. دامنه مطالعات این انجمن همه رشته‌های مرتبط به مطالعات اسلامی و جوامع مسلمان (اکثریت و اقلیت) در دوران مدرن و گذشته را شامل می‌شود.

کمیته برگزاری این همایش اعلام کرده است که در نشست عمومی این همایش، ماریبل فیرو (Maribel Fierro) استاد دانشگاه مادرید، خالد فهمی از دانشگاه کمبریج و آلیسون اسکات باومان (Alison Scott-Baumann) از دانشکده مطالعات شرقی دانشگاه لندن مقالات خود را ارائه خواهند کرد.

انجمن مطالعات اسلامی بریتانیا یک سازمان علمی و حرفه‌ای است که بر تقویت تحقیقات و آموزش درباره اسلام و فرهنگ‌ها و جوامع اسلامی در آموزش عالی انگلستان می‌پردازد.

انتهای پیام
 
 
captcha