همایش «گل گشت» در آستانه سالروز ورود آزادگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3738434
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

همایش «گل گشت» در آستانه سالروز ورود آزادگان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش گل‌گشت، در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور ۳۵۰ نفر از آزادگان در استان قم برگزار می‌شود.

همایش «گل گشت» در آستانه سالروز ورود آزادگان برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از قم، سردار سید جواد هاشمی 23مرداد در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم متفاوت از سال های گذشته در قالب برنامه دشت پیمایی با هدف گرامی داشت سالروز ورود آزادگان، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و اجرای برنامه ورزش همگانی  و ارتقای نشاط و سلامت جسمانی برگزار می شود. 

وی ادامه داد: آغاز حرکت ساعت 6:30صبح روز 25 مردادماه از گلزار شهدا به سمت روستای شهید پرور فردو و حرکت آزادگان پس از روستا در دامنه های ارتفاعات برف انبار به سمت مجموعه دشت بهشت برگزار می گردد. 
وی اضافه کرد: در ادامه این برنامه مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله طناب کشی،‌ دارت،‌ تیر اندازی و... در مجموعه دشت بهشت اجرا می شود. 
سردار هاشمی با اشاره به برگزاری 13 دوره برنامه کوهپیمایی و دشت پیمایی ویژه ایثارگران عنوان کرد: هر ساله این برنامه در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه اجرا شده که امسال بدلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان برنامه دشت پیمایی و کوهپیمایی به سالروز ورود آزادگان موکول شد.

سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مصادف با ورود اولین کاروان آزادگان 26 مرداد ماه سال 1369 است و اکنون استان قم مفتخر به خدمت رسانی به 591 آزاده است. 

انتهای پیام

captcha