مسابقات استانی قرآن سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برگزار شد
کد خبر: 3738432
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

مسابقات استانی قرآن سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بیستمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی در دوبخش بیمه‌ای و درمان در خراسان جنوبی برگزار شد.

مسابقات استانی قرآن سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی خراسان جنوبی، مجید درویشی  گفت: در راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با تأسی از بیانات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ آموزه های قرآنی در بین آحاد مسلمین بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم در چهار رشته مفاهیم، قرائت، ترتیل و حفظ  برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو رده خواهران وبرادران با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از علاقمندان به کلام الله وحی در اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی طی دو روز برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

درویشی گفت: در بخش برادران و دررشته قرائت: آقایان مهدی تیزکاری، محمدرضا مهنیا و سعید عادلی و در رشته ترتیل آقایان محمدرضا لطفی، روح الله موذن و مهدی محرابیان  عنوان های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

 وی بیان کرد: همچنین در رشته ترتیل خانمها: فرشته رزقی، زهره پرویزی و  زهره مهرانی و در رشته قرائت خانم ها: زهرا مظلوم، زهرا میری وصدیقه نارمنجی به ترتیب حائز کسب رتبه های اول تا سوم در هر رشته شدند.

وی افزود: داوری این دوره ازمسابقات برعهده داوران تراز اول استان آقایان محمد سازنده و حمیدرضا برزگران راتی  و خانم ها شبانی و کارکن بود.

درویشی خاطرنشان کرد: نفرات اول در هررشته به مسابقات  کشوری که در مهر ماه و به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha