برپایی جلسه کتابت قرآن با حضور 30 کاتب
کد خبر: 3735086
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

برپایی جلسه کتابت قرآن با حضور 30 کاتب

گروه ادب ــ 30 نفر از کاتبان و اساتید کتابت دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن طی فردا در جلسه‌ ارتقای کتابت قرآن به میزبانی کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حضور می‌یابند.

مهدی بابایی، مدیر دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری پنجمین جلسه ارتقای کاتبان و مدرسان دارالکتابه خبر داد و گفت: این جلسه در راستای جلسات پیشین و همزمان با یازدهم مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه یاد شده از ساعت 10 تا 17 در محل کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود،‌ افزود: این جلسه در دو بخش برگزار می‌شود؛ بخش اول به بحث تحلیل،‌ نقد و آنالیز آثار و کتابت‌های کاتبان شرکت کننده اختصاص دارد.

بابایی عنوان کرد: بخش دوم این جلسه که عصر آن روز برگزار خواهد شد،‌ به بازدید از نسخه‌های نفیس موزه اختصاص دارد. 30 نفر از اساتید، کاتبان و خوشنویسان دارالکتابه در این جلسه حضور دارند.

وی با بیان اینکه این جلسه به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین کشفی،‌ ریاست موزه برپا خواهد شد،‌ افزود: وی خود از خوشنویسان و کتیبه‌نگاران شاخص خطوط قرآنی است که در این جلسه حضور دارد.

انتهای پیام

captcha