شرکت ۲۰۰ نفر در دوره‌های قرآنی مساجد شهرک طالقانی ماهشهر
کد خبر: 3733869
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

شرکت ۲۰۰ نفر در دوره‌های قرآنی مساجد شهرک طالقانی ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول مجمع قاریان شهرک طالقانی ماهشهر با اشاره به برنامه همگام آموزش قرآن در ۱۳ مسجد و حسینیه این شهرک گفت: گام اول این برنامه قرآنی، آموزش روخوانی قرآن با شرکت ۲۰۰ نفر بود که پایان یافت و مرحله دوم آن به موضوع روان‌خوانی قرآن به زودی آغاز می‌شود.

شرکت 200 نفر در دوره‌های قرآنی مساجد شهرک طالقانی ماهشهر

محمود فاطمی‌فرد، مسئول مجمع قاریان شهرک طالقانی ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به برنامه همگام آموزش قرآن در تعدادی از مساجد و حسینیه‌های این شهرک که از سال 96 آغاز شد، گفت: در گام اول این برنامه قرآنی، آموزش روخوانی قرآن در 13 مسجد و حسینیه مد نظر قرار گرفت که بحمدالله این دوره به پایان رسید و قرار است گواهی پایان دوره برای شرکت کنندگان صادر شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ویژه آقایان و با شرکت 200 نفر برگزار شد، اظهار کرد: موضوع دوره دوم، آموزش روان‌خوانی قرآن کریم و استفاده از قواعد آموزش داده شده در خواندن قرآن کریم است که به زودی آغاز خواهد شد.

فاطمی‌فرد همچنین با اشاره به تشکیل مستمر جلسات تخصصی مجمع قاریان گفت: جلسات تخصصی صوت و لحن سه‌شنبه شب‌ها در دفتر امام جمعه شهرک طالقانی تشکیل می‌شود. کلاس‌های حفظ قرآن نیز که پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌شود، در حال حاضر هفته‌ای دو بار روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مجمع قاریان شهرک طالقانی ماهشهراز سال 88 با هدف تقویت و ارتقای آموزش‌های قرآنی به عموم مردم در ماهشهر راه‌اندازی شد و از سال 90 محافل انس با قرآن با حضور قاریان این مجمع به مناسبت‌های مختلف در شهرک طالقانی برگزار شد و مسابقاتی نیز در سطح نوجوان و جوانان برنامه ریزی شد. در حال حاضر برنامه‌های این مجمع در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha