قدرت امروز ایران، مرهون خون پاک شهداست
کد خبر: 3726604
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

قدرت امروز ایران، مرهون خون پاک شهداست

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: قدرت امروز ایران مرهون فداکاری و ایثارگری شهیدانی دانست که برای حفظ میهن از جان خود گذشتند.

قدرت امروز ایران؛ مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم طاهرنژاد، نهم تیرماه به مناسبت هفته قوه قضائیه با همراه جمعی از خادمان شهدا به دیدار مدیرکل دادگستری و دادستان البرز رفته و ضمن تبریک این هفته با آنان گفت وگو کردند.
وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از جمله شهید بهشتی، اظهارکرد: آرامش، استقلال و سربلندی امروز میهن اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های خیل عظیم شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.
وی افزود: باید گفت شهدا و جانبازان با ایثار و از خودگذشتگی شرایطی را به‌وجود آورند که امروز در اوج قدرت باشیم و با اقتدار حرکت کنیم و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای کوچک است در قبال ایثارگری‌های آنان.
این مسئول بیان کرد: ما مسئولان از ارائه‌ خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نه‌تنها خسته نمی‌شویم بلکه باروحیه‌ مضاعف انگیزه‌ خود را در انجام خدمات بهتر و شایسته‌تر تقویت کرده تا بتوانیم قدمی در رثای تجلیل از مقام این عزیزان برداریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر اینکه رضایت جامعه‌ ایثارگری مهم‌ترین هدف بنیاد است که امیدواریم با همکاری دیگر مسئولان بتوانیم به آن جامه‌ عمل بپوشانیم، گفت: با توجه به افزایش میانگین سنی خانواده های شهدا و ایثارگران، پیگیری مسائل و مشکلات درمانی ایثارگران در حال حاضر حجم وسیعی از امور کاری بنیاد شهید را تشکیل می دهد.
انتهای پیام

captcha