بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن نرم‎افزارهای دینی و قرآنی هدیه می‎گیرند
کد خبر: 3716513
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن نرم‎افزارهای دینی و قرآنی هدیه می‎گیرند

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، موسسه فرهنگی «تبیان» نرم‎افزارهای «عصر ظهور» و «رمضان المبارک» را به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهداء می‎کند.

http://iqna.ir/files/fa/news/1396/3/26/531994_118.jpg

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ مهدویت و آموزه‎های ماه مبارک رمضان نرم‎افزارهای «عصر ظهور» و «رمضان المبارک» را به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهداء می‎کند.

این موسسه با حضور در سالن اصلی شبستان مصلا، هرشب مسابقاتی ازجمله پیامکی و اینترنتی را برای تمامی گروه‎های سنی برگزار می‎کند و به 5 نفر از برگزیدگان جوایزی از جمله سفر مشهد مقدس و قلم قرآنی اهداء می‌‎کند.

موسسه تبیان در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن، سلسله نشست‎های تخصصی و مذهبی را با موضوعات متنوع مذهبی برپا می‎کند. همچنین کارگاه‎هایی را در زمینه پاسخگویی به سوالات دینی بازدیدکنندگان برگزار می‎کند.

بر اساس این گزارش، موسسه تبیان تلاش کرده است که با تغییرات گسترده نسبت به سال گذشته، حضور پربارتری را در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم داشته باشد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان با شعار «قرآن؛ چلچراغ هدایت» در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

انتهای پیام

captcha