اجرای طرح «7 هزار ختم قرآن» در صومعه سرا همزمان با ایام رمضان
کد خبر: 3716510
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

اجرای طرح «7 هزار ختم قرآن» در صومعه سرا همزمان با ایام رمضان

گروه اجتماعی- رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به فعالیت 130 مسجد شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: طرح «هفت هزار ختم قرآن» به نیت شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رحمت آذرافروز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه این اداره همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را برای ماه رمضان پیش‌بینی کرده است، گفت: در ماه مبارک رمضان 75 مبلغ و مبلغه در راستای بیان مسائل شرعی، احکام، مناسبت‌های ویژه و برپایی نماز جماعت به مساجد شهرستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای 230 مسجد است که در این ماه پر فیض و برکت 130 مسجد در سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب‌زرمیخ فعال می باشد، اظهار کرد: در این ایام با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران و اوقاف طرح «هفت هزار ختم قرآن» به نیت شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای طرح «7 هزار ختم قرآن» در صومعه سرا همزمان با ایام رمضان

آذرافروز به فعال کردن هیئت‌های مذهبی و کانون مداح اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان 25 مداح اهل‌ بیت(ع) به مساجد و تکایا اعزام می‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا فعال کردن موسسات و مراکز قرآنی، اجرای برنامه‌های ویژه آموزشی و ترویجی قرآن کریم و محافل انس با قرآن، برگزاری مراسمات ویژه شب‌های قدر، برنامه ویژه روز قدس، حضور در راهپیمایی، برگزاری مراسم ویژه بیست ونهمین سالگرد ارتحال امام(ره) و گرامیداشت 15 خرداد و برگزاری نماز عید فطر را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان برشمرد و عنوان کرد: در این ایام روحانیون در مساجد درخصوص طرح تبلیغی و دینی مرتبط و امر پیشگیری اولیه از اعتیاد صحبت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha