توزیع ۳ هزار جلد قرآن در ماه رمضان توسط اداره اوقاف کرمان
کد خبر: 3716459
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
حجت‌الاسلام یعقوبی اعلام کرد:

توزیع ۳ هزار جلد قرآن در ماه رمضان توسط اداره اوقاف کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در کنار جلسات ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی در باقاع متبرکه گفت: توزیع قرآن کریم سالانه سه مرتبه در ماه رمضان، هفته وقف و دهه فجر انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام یعقوبی، مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان دیروز دوشنبه، 31 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در کنار جلسات ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی در باقاع متبرکه گفت: توزیع قرآن کریم سالانه سه مرتبه در ماه رمضان، هفته وقف و دهه فجر انجام می‌شود.
وی افزود: ماه رمضان امسال 3 هزار جلد قرآن کریم در مرکز استان و یک هزار جلد قرآن در رفسنجان از محل نیات واقفان خریداری و توزیع می‌شود.
یعقوبی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی در روزهای 26 و 27 ماه رمضان در امامزاده حسین جوپار و امامزاده محمد شهر کرمان خبر داد و بیان کرد: محفلی در یکی از ادارات با حضور قاری مصری خواهیم داشت.
وی اظهارکرد: از دیگر طرح‌های مهم به عنوان طرح ویژه و اولویت سازمان اوقاف، تربیت حافظان است که برای هفتمین سال همزمان با ماه رمضان آغاز شده است.
یعقوبی تصریح کرد: مرکز مجازی حفظ قرآن را سال گذشته راه‌اندازی کردیم که سه کارشناس به صورت تلفنی با قرآن آموزان در ارتباط هستند.
انتهای پیام

captcha