نخستین دوره «جذب، تربیت معلم و مربی» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3716427
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

نخستین دوره «جذب، تربیت معلم و مربی» در قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- نخستین دوره جذب، تربیت‌معلم و مربی با عنوان «نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه‌های شهید مطهری» ویژه آقایان و بانوان هم‌زمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار می‌شود.

نخستین دوره «جذب، تربیت معلم و مربی» شهید مطهری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، نخستین دوره جذب، تربیت‌معلم و مربی در تهران، ۲۰ مرکز استان و شهرستان در سراسر کشور و استان قزوین برگزار می‌شود و این دوره ویژه آقایان و بانوان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته‌ها و طلاب علوم دینی است که اندیشه جویان برتر بعد از گذراندن دوره‌ها، به مدارس متقاضی معرفی‌شده و اندیشه جویان واجد شرایط هم به‌عنوان استاد حق‌التدریس به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند.
متولی برگزاری دوره در استان قزوین، دبیرخانه بینش مطهر به‌عنوان برگزارکننده دوره‌های آموزشی، عقاید اسلامی و معرفت دینی با محوریت آثار و اندیشه‌های استاد شهید علامه مطهری(ره) برای تمام مقاطع علمی و سنی است و این دوره به‌عنوان دوره ضمن خدمت برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان رسمی محسوب می‌شود.
محتوای دوره شامل ۵ کتاب مرحله نخست بینش مطهر است و گواهینامه معتبر از مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و مؤسسه بینش مطهر به اندیشه جویان اعطاء می‌شود.
کلاس‌های این دوره از ۳۱ خردادماه سالجاری آغاز و به مدت ۱۲ هفته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در دوره تا تاریخ ۲۰ خردادماه فرصت ثبت‌نام دارند.
یادآور می‌شود هزینه لازم برای ثبت‌نام در این دوره ۹۶ تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.bineshemotahar.ir و یا www.tarbiateslami.com اقدام کنند و یا اطلاعات لازم را با شماره تماس‌های ۰۲۸۳۳۲۲۵۹۱۰، واحد برادران با آقای اسحاقی به شماره تماس ۰۹۱۹۳۸۸۳۰۲۵ و واحد خواهران خانم امیری به شماره ۰۹۰۱۴۷۶۵۳۶۷ تماس حاصل کنند و یا مراجعه با پیام‌رسان سروش به آدرس آی. دی @bineshemotahar۱ اطلاعات بیشتری کسب کنند.


انتهای پیام

captcha