پذیرش دوره آموزشی مبانی امامت ویژه طلاب و دانشجویان
کد خبر: 3715906
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

پذیرش دوره آموزشی مبانی امامت ویژه طلاب و دانشجویان

کانون خبرنگاران نبأ ــ بنیاد فرهنگی امامت(تهران) در راستای ترویج اصول اندیشه امامت و دفاع از حریم اعتقادات شیع امامیه شناخت و نقد دیدگاه‌های انحرافی، دوره آموزشی مبانی امامت ویژه طلاب و دانشجویان برگزار می‌کند.

پذیرش دوره آموزشی مبانی امامت ویژه طلاب و دانشجویان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در راستای ترویج اصول اندیشه امامت و دفاع از حریم اعتقادات شیع امامیه شناخت و نقد دیدگاه‌های انحرافی(وهابیت، سلفی و تکفیری) بنیاد فرهنگی امامت(تهران) امامت پژوه می‌پذیرد.
موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، تعهد نسبت به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی و ارائه مدرک اتمام پایه 4 حوزه یا گواهی اشتغال به تحصیل(دانشجویان) از شرایط پذیرش این دوره است.
از مزایای این دوره آموزشی می‌توان به اعطای گواهینامه اتمام دوره توسسط بنیاد فرهنگی امامت، اعطای کمک هزینه تحصیل، اولویت در پذیرش دوره‌های تربیت مربی و مبلغ، اولویت ثبت نام در مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع)(سطح 3 حوزه) و اولویت در مشارکت طرح‌های فرهنگی به‌عنوان نیروی متخصص اشاره کرد.
دانشجویان و طلاب علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی www.emamat.ir و یا به شعبه تهران بنیاد فرهنگی امامت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بعد از تقاطع امام خمینی(ره)، پلاک 1069 در ایام هفته از ساعت 8 تا 15 مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 66477792، 66477795 و 666407741 تماس بگیرند.
سمیه طاهری
انتهای پیام

captcha