تلاوت قاری ایرانی در مسابقات مالزی فنی، دقیق و بهترین بود
کد خبر: 3713468
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

تلاوت قاری ایرانی در مسابقات مالزی فنی، دقیق و بهترین بود

استاد راهنمای قاری جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی مالزی تلاوت او را در مقایسه با سایر تلاوت‌های اجرا شده در این مسابقات، فنی، حرفه‌ای و دقیق ارزیابی کرد.

 به گزارش ایکنا؛ تسنیم نوشت: مختار دهقان نماینده جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوره مسابقات قرائت قرآن کشور مالزی شب گذشته و در خلال سومین روز برگزاری این مسابقات تلاوت خود را ارائه کرد.

رتبه قاریان شرکت‌کننده در مسابقات مالزی را یک تلاوتی که آنها در صحن مسابقات اجرا می‌کنند تعیین می‌کند.

سیدجواد سادات‌فاطمی به عنوان استاد راهنما و همراه قاری ایرانی در این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا در ارزیابی تلاوت قاری ایرانی و رقبای او با اشاره به اینکه بیشترین رقبای مختار دهقان در یک روز با او تلاوت کردند، گفت: قاریان اندونزی و مالزی تلاوت‌های خوبی داشتند، اما قاری ایرانی نسبت به آنها با کیفیت‌تر، دقیق‌تر و حساب‌شده‌تر تلاوت کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاوت‌های اجرا شده تا به امروز نقاط قوت و ضعفی داشته‌اند، افزود: تا به حال بهترین تلاوت را در صحن مسابقات از مختار دهقان شنیدیم.

سادات‌فاطمی با اشاره به اینکه تعدادی دیگر از قاریان امشب و در آخرین روز برگزاری این مسابقات تلاوت خواهند کرد، گفت: قاری مصری از جمله قاریانی است که امشب تلاوت می‌کند و پس از شنیدن این تلاوت‌ها باید در نهایت منتظر رأی هیئت داوران در خصوص اعلام نفرات برتر باشیم. اما از دیدگاه کارشناسی من، تاکنون کسی بهتر از آقای دهقان تلاوت نکرده است.

انتهای پیام

captcha