دارالقرآن کریم زنجان ۴۰ شعبه دارد
کد خبر: 3713463
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

دارالقرآن کریم زنجان ۴۰ شعبه دارد

‌مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: دارالقرآن کریم استان زنجان با ۴۰ شعبه و مرکز قرآنی، برای تمام گروه های سنی دوره‌های آموزشی قرآن کریم دارد.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: ولی‌الله رحیمی به فعالیت مراکز قرآنی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: دارالقرآن کریم استان زنجان ۴۰ شعبه و مرکز قرآنی دارد که برای تمام گروه سنی دوره‌های آموزشی قرآن کریم را دارد.

وی حضور بانوان در مراکز قرآنی را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: در استان زنجان ۱۰ مرکز قرآنی مختص بانوان است که از این تعداد چهار شعبه قرآنی برای بانوان است.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان به تربیت و آموزش بیش از ۱۳ هزار نفر خواهر در رشته‌های مختلف قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه استان زنجان با داشتن مردمی ولایی در بحث تربیت حافظان قرآنی پیش‌قدم بوده است.

رحیمی تأکید کرد: مرکز دارالقرآن کریم زنجان برگزاری دوره‌های مربیگری قرآن را در استان زنجان در دستور کار دارد و در این راستا مراکز قرآنی را هم به‌تبع افزایش خواهد داد.

وی به افزایش تعداد مراکز قرآنی در زنجان اشاره کرد و گفت: تحقق این امر مهم نیاز به اعتبار دارد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برنامه‌ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده است.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در استان زنجان استقبال جوانان از برنامه‌های قرآنی بسیار خوب است و این موسسه برای همه سنین برنامه‌های قرآنی را در طول سال برگزار می‌کند.

رحیمی افزود: واحد خواهران شعبه زنجان در تیرماه سال ۸۹ تأسیس شد و برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی قرآن ازجمله حفظ تخصصی یک‌ساله، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ ترتیبی تفسیر، احکام، صوت، لحن، مفاهیم و تواشیح و فصیح خوانی را در دستور کاری خود دارد.

انتهای پیام

captcha